söndag 1 maj 2011

Helgen

Dessa nätt helger suger verkligen..fy så trist det är! Sambon jobbar 2 st 12 timmars nätter..börjar 18-06, sover till typ 16:30 äter lite och går och jobbar.. Så jag och dotter haft hemmet för oss själva kan man säga. Men nu är han ialf iväg och jobbar sista natten för denna gång..
Så valborg för mig satt jag hemma i soffan och gjorde inget alls.. Dottern och jag satt och gosa när hon ville, men vid 20 så åkte hon i säng, sen vart det tv för hela slanten..

Idag har det regnat och haglat lite och vart kallt, så vi hållit oss inne.

Imrogon Måndag ska JAG TRÄNA!! *HURRRRA* Ska bli så nice och träffa dom andra och få svettas lite =)


Tisdag ska jag ha en dag med min kusin, ska nog passa på att få en behandling då jag träffar henne. Hon jobbar på en hud salong! www.hudhalsan.nu

Ska bli trevligt att få en dag för sig själv!! *Behövs*

Har fått en ide/tanke i hjärnan som jag inte kan släppa.. Så får det nog bli... Mamma som tänkte tanken först.. Så kanske man ska lyssna på mamma för en gång skull ;) *Älskar dig Mamma*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar