fredag 6 maj 2011

Ur gängorna...

Igår var jag och svettades på Itrim, så gött det va med ett pulspass =)

Var även en räddare i nöden troligtvis! Min goa kompis och hennes man skulle åka utomlands.. Men när dom står vi incheckningen upptäcker dom att hennes pass gått ut.. Så jag satte mig i bilen åkte förbi hemma hos henne och hämta upp plånbok och vidare till Norrköpings flygplats! Så hoppas det löste sig för henne och att hon inte behövde vända när hon kom ner! *hoppas hoppas*

Golvet i köket är nu helt klart, och sockel på plats vid bänken.
Högskåpet är ihop byggt, men innan det helt kommer på plats måste vi tapetsera en våd.. Men ska tapetsera resten också när vi ändå håller på. Så snart är det bara el och kakel kvar :)

Idag är jag helt ur gängorna.. snäser och går på.. Känner mig upp hängd och ned släppt.. Men det har en orsak, kvinnliga problem på G..men då är det ialf ingen som "boar" där inne.. hehe    Och med detta tillhör att kroppen och hjärnan skriker, GODIS, LÄSK, CHIPS, DIP mm En såndär tycka synd om sig själv dag i soffan och svulla och se på film/tv! Men NÄÄÄÄ, jag ska INGET ha!! Så det så jäkla kropp!! Om du ska bli fin, så får du lida pin ;) Där fick du kropp!! Här är det JAG som bestämmer!! *punkt*

Just nu sover dottern gott uppe i sin säng, så vi funderar på om vi ska åka in och göra Peking då hon vaknar.. Vi får la se vad det blir..

Ha en fin dag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar