lördag 21 maj 2011

Lördag

Då var det lördag igen och man är ledig =)
Fattar inte vart veckan tagit vägen, men har ju jobbat så dagarna har rullat på! Mycket nytt att lära sig och fysiskt arbete, så varje dag är ett träningspass. Kanske därför vågen visar liiite plus.. Får väga mig på Itrim Mån eller Tisdag och se vad deras våg säger..hehe
På jobbet så monterar vi ihop el-centraler som brukar kunna stå efter vägarna..små gröna/röda plåt "stugor". Så jag har popnitat utav bara helsike..hehe Gratis träning, me like ;)

Lördag som sagt, idag är det vårstädning med föreningen där vi bor. Får se hur det går med tanke på vild dotter, och sambon jobbar 12 timmars förmiddagar i helgen. Vi får vara med en stund ialf.
Måste in till centret och köpa "mat", nästan slut! Inte alls bra det ju ;)

Måltiderna på jobbet funkar bra, tycker jag borde gått ner lite eftersom man man rör sig ca 7 timmar och sitter knappt 1 timme.. Men druckit en del vatten som jag knappt gjort innan, kanske kroppen redan börjar bygga på sig...Återstår vad vågen på Centret säger om den saken..

Onsdag-söndag kommer tillbringas i Wien, så mysigt och härligt det ska bli. Åka barnfria, bara sambon och jag. Få mysa och ta hand om varandra! Sånt gillas och behövs!! Så dom dagarna vet jag inte riktigt hur maten kommer funka, men ska ta med lite shake´s och bars ner dit. Och gå massor och titta på saker och ting. Då kommer det troligen vara helt tyst ifrån mig, men kommer rapportera sen när jag kommer hem igen. :)

Nu är det straxt dags för frukost, mums.. börjar knorra i magen!

Ha en toppen fin och skön helg alla!! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar