tisdag 10 maj 2011

Lycka lycka

Lycka nr 1: Ni som följt denna blogg vet att jag gått ner 26-28 kg förut, innan jag flyttade ner. Köpte då på mig lite kläder eftersom jag skulle ner mer. Men så vart det ju inte, gick upp allt och lite till... Köpte ialf ett par vad långa somriga svarta byxor, så har alltså aldrig kunnat haft dom. Men igår tänkte jag, tar fram dom och provar.. storlek (HM) 46..döm om min förvåning nu när jag kunde stänga dom! Och dom sitter bra!! Vilken LYCKA!! =) Sommaren räddad! *ler*
Sen kan man ju undra varför det ska skilja så mycket i storlekar ifrån märke till märke..
En annan sak också, fick på mig ett par L.O.G.G byxor storlek 44, men dom satt som korvskinn! Så när dom sista kg är borta kanske dom sitter bra ;)


Lycka nr 2: Är att vågen hemma på morgonen visade att jag nu gått ner totalt 40 kg *ler* Är så glad och nöjd över det jag presterat! Så nu är det 7 kg kvar som ska bort!!

Imorgon onsdag får vi veta vad vågen på Itrim säger om övriga sakerna i kroppen som den mäter, fett, vatten osv.. Så återkommer imorgon med lite siffror... eller om ni får hålla er till tåls när det är dags för 9 månaders uppföljningen...hehe.
.

Jag och dottern har precis ätit mat, kyckling, broccoli, blomkål och curry sås.. Jag hade på lite sweet chili sås, bra med lite hetta för att öka förbränningen lite ;)

2 kommentarer:

  1. Wow, det är galet mycket du har gått ner Susanne! Fantastiskt bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Julia: Åhh, Tack! Ja jag kämpar på!! Tack tack!!

    SvaraRadera