lördag 24 september 2011

Bättre igen

Lördag och kanon väder ute! =) Känner mig gladare och piggare igen! Vilken skit vecka det varit, men nu lämnar jag den bakom mig och går vidare! =)

Träffa bästa Thomas och Jessica idag i Hageby centrum, dom stod inne på Intersport och visa upp Itrim!
Så fick upp sambon på deras våg, så han fick en "remsa" med massa info om vikten osv, sån som jag får då jag väger mig på centret! Så passade på att "prata" av mig lite! Tack fina ni!!!

När vi ändå var där passade jag på att kolla efter en höst/vinter jacka, men hitta inget speciellt. Får kolla sen i centrum en kväll då jag ska in och träna. Kunna gå utan en dotter som ledsnar snart, och sambon med ;) *älskar er*

Upptäckte en rolig sak ialf, testade en M men den kändes stor, så på med en S och den kändes stor den med.... Gick sen in i en annan sportbutik och fick på mig en jacka strl 40!! *LER* 

I morse visade vågen 71.1 kg! -51 kg nu! =)närmar mig 68-69 kg då jag kan ringa och sätta upp mig på OP listan!

Har ätit färsk spättafile och kokt broccoli/blomkål till, och en skvätt hollandaisesås till! =) Var så gott så! Dom andra åt potatis till.

Dags för kaffe, ska slänga ihop en fruktsallad senare sen! *MUMS*

Ha en toppen lördag nu!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar