torsdag 1 september 2011

YES!!

Idag kom äntligen mitt Älskade brev hem, med en tid!! Som jag har väntat på detta brev! Så den 9 Sep är det dags för besök!! Så nu får ni hålla ALLA tummar och tår som ni kan!! Såå spännande och nervöst samtidigt!!

Sista dagen imorgon på jobbet där jag är nu, ute i Åby...
Nästa vecka är det dags för Finspång och jobba igen =) Kul att få komma tillbaks, till ett ställe man vart förut på! Så då måste man ha gjort ett bra arbete! =)

Igår var det onsdag, och det innebar pulspass och gruppträff! Så nu är jag under 75 kg på deras våg med! *I MÅL* ÄNTLIGEN!! =) 

Dags för en kopp kaffe! =)

2 kommentarer:

  1. Vad är det vi ska hålla tummarna för? Har nog missat något...
    Men du grattis till målvikten, helt suveränt bra!!!

    SvaraRadera
  2. Gitsan: Det återkommer jag till sen...beroende på vad svaret blir.. Du får hålla dig till tåls ;)

    SvaraRadera