tisdag 6 september 2011

Vardagen

Helgen över och det är vardag igen, kanske lika bra det... vart nog liiite mycket av det goda i helgen! Visade sig på vågen! Så nya friska tag!
Helgen tillbringades uppe i husvagnen som står i dalarna, alltid lika trevligt där uppe! Fick åter igen trevliga komplimanger och frågor! =) Agerade hamburge grillare på lördagen, alla gick åt som smör i solsken =)
Kul att kunna hjälpa till då man kan! Lördagskvällen avslutades i vedeldade bastun och med dopp i österdalälven, riktigt uppfriskande...vill jag lova!

Igår måndag började jag jobba i Finspång igen, kul med ett mer fysiskt jobb än att sortera frö påsar ;) Det fysiska passar mig bättre, då man får ta i lite och smutsa ner sig ;) hehe

Måndagen var jag och tränade, skönt att ha det gjort! Träffade på en itrimbloggar kompis och tränings kompis, första gången jag träffade han live!
Har följt hans blogg, så kul nu att träffa honom på riktigt! Pratade en stund och utbytte tankar och funderingar! =)
Han kan ni följa här: Kalles viktnedgång med Itrim
Även se en film med honom här, om hans vägskäl och varför han valde Itrim.
 
 
Jag går själv och väntar och längtar till på fredag em!! Mer får ni veta sen!

Nu återgå till hemmet, sambon duktig och jobbar på ute i köket *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar