måndag 26 september 2011

Mat rapport

Som jag utlovade igår ang min hopp kok grejs med kycklingen, så kan jag inte annat än hylla det! =) Var super gott! Det ska jag joksa ihop fler ggr =)

Idag har jag jobbat som vanligt, hem och fixat middag till familjen och jag avnjutit 1 kopp kaffe och en choklad bar *mums*
 


Känner hur suget börjar komma efter "nåt" att stoppa i munnen! Men icke sin icke! Kör nu OP Noll tolerans på allt annat än det jag ska! Så jag kommer ned dom sista 2-3 kilona, så jag kan ringa mitt samtal och hamna på OP listan! Vilken super morot jag har, men ändå känns vägen lång och krokig... vill ju vara framme NU! Fått beviljat att köra en VLCD kur om jag vill, men tror inte mitt jobb och jag orkar med det just nu.. Så jag kör varierat och stoppar annat intag istället! Så brorde jag komma i mål (för 3:e gången) ... Annars har jag VLCD kuren att tillgå ;)



Dags för soff mys med dottern nu innan hon ska sova....

Ha en fin kväll alla! =)

1 kommentar: