fredag 9 september 2011

Läkarbesök

Idag var dagen D här, och jag har varit på läkarbesök hos plastikkirurgi avd på Linköpings lasarettet. Hade tid 13:15 så jag fick åka tidigare ifrån jobbet....mötet var över på 5 min. Men det var ett rätt bra möte, tror det börjar sjunka in nu så här på kvällskvisten... "mag hänget" var godkänt eller hur man ska säga, men sen föll jag på BMI:t, skulle ligga på 25 och jag ligger på 27....så det var surt! Falla på mål linjen... Men det hon sa var att jag är beviljad en op OM jag går ner 4-5 kg till så jag hamnar inom ramen. Så gör jag det så är det bara för mig att ringa så sätter dom upp mig på op listan... Så frågan är nu också, klarar min kropp av att gå ner dom ynka kg till, efter jag redan tappat 49 kg, blir ju inget kvar av mig! Men tänker ge det en chans och se vad jag kan åstakomma fram till nyårsskiftet... Så får jag ta ställning då hur jag ska göra... Så nära men ändå långt bort...*surt*

Dotterns snälla gudmor var här och passade henne, så jag och sambon kunde åka själva till sjukan och prata. Super TACK snälla gudmor Zara!

Sitter här nu och fått en stund för mig, dottern somnade straxt innan kl 21 och sambon ligger uppe i sin säng och ser nån tråkig dokumentär på PS3:an ;)   Så jag sitter här en stund! Trött efter 1 veckas jobb och slit och 2 träningspass. Lördag imorgon och då blir det en runda in till stan, träna och gå på stan. Ska kolla vad det kan kosta att förminska min förlovningsring eller om jag kanske måste köpa en ny.

                             Straxt natti natti för min del! 
Ha en fin kväll och sov gott alla! =)

3 kommentarer:

  1. Inte ska du låta dessa extra kilo blir ett hinder för den operation. Kom igen nu och se till att du blir av med dem också!

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen super duktig och en inspiration för oss andra som kämpar med vikten. Tack!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Kul när jag inspirerar andra med min resa! Varsegod =)

    SvaraRadera