torsdag 29 september 2011

Rivstart :-)


Idag börjar kampen mot dom sista kilona, använder mig av VLCD kur..som jag fått godkänt att använda. Får se om 3 veckor behövs, eller om det går fortare.. Max 3 veckor får man använda det. Så nu ska det själva 17 om dom inte försvinner. Vägde in mig på 72.3 imorse hemma på vågen....

Sitter på jobbet och går lunch, alla äter lunch lådor och jag dricker 1 kopp kaffe.. drack en shake vid 12, så kl 15 är det dags för nästa..och sen sista kl 18.

Hämta lillan på dagis sen, hem och ha massa soffmys.. sambon kobbar till kl 22, får se om jag är vaken då...

UPPDATERING 19:40....

Kvälls mys vart det inte så mycket av, då jag fick ett samtal av Jessica på Itrim på em... Hon frågade om jag ville komma till hennes gruppträff för att "Motivera" personerna till att fortsätta kämpa! Hoppas jag lyckades! =)
Var så nervös innan, jag är ju ingen pratare så...eller stå framför grupp och prata... Men nu är det gjort ialf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar