söndag 5 februari 2012

Avstår

Helgen flyger förbi, men man har knappt gjort nåt... Men så är det..

Har beslutat mig för att avstå träningen fram tills det är dags för OP... Inte för att jag inte orkar och vill, men för all smittohärd! Räcker mer en dotterdagis, så behöver inget extra nu. Eftersom det faktiskt drar ihop sig till OP....
Jag får lösa det med promenader istället..
Det ända är att jag kommer träffa Thomas dagen innan OP, för att få lite siffror...och se vad vågen med all info säger efter OP, vad som har hänt med allt.. Lite kul att se...

Några vet när den blir av, andra inte.. Men lovar att innan det är dags så kommer jag gå ut med det här på bloggen.

1 kommentar:

  1. Hoppas du håller dig frisk nu! Spännande, kommer bli bra ska du se :D

    Lycka till!
    /Sandra

    SvaraRadera