lördag 25 februari 2012

lördag

En vecka hemma har snart passerat, inte gjort nåt spec alls. Det går sakta men säkert framåt. Lyckades igår förstöra min nya dator, delkurs kommer på måndag och ska försöka laga den. Fint väder ute, synd man inte kan gå ut och gå.. får ta igen det när jag är mer mobil av mig. På måndag ska jag träffa Thomas på Itrim, lite vikt och så.. just nu kan jag inte påverka nåt..bara försöka hålla intaget nere...men så svårt när man är krympling och inte kan röra sig hur som helst eller gå. Men det råder jag bot på sen :-)

Verkar som lillan åkt på vattkoppor, men inte helt 100 på det. Gnällig och inget som passar henne. Lite vätske blåsor här och där..kanske 10 totalt....


Vilken syn, jag har köpt en sparkdräkt för vuxna (onepice).. *asg*


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar