onsdag 15 februari 2012

Dagen innan OP

Har hunnit med en del idag, in och träffat Thomas och personalen! Pratat och vägt och mätt magen... får vi se sen hur det ser ut efter OP och svullnaden har lagt sig! Och se vad som hänt med alla siffror....

Vart iväg och klippt och fixat håret, så nu är jag ljusare igen...
Ny friserad =)


Så nu är det dags för den stora fokuseringen och packning av väska inför det som kommas skall imorgon... Det blir en slappar kväll och bara vara kväll... Sängarna ska sen bäddas rent och sen avslutas med dusch och bums i säng...

Tack för dom fina komplimangerna jag fick idag på centret, folk som kom fram och läst min blogg och önskade mig lycka till!! *TACK*

Så tror det kommer bli tyst från mig nu några dagar framöver, dels övernattningar på sjukan och sen hem och vila/läka ihop igen!! På återseende! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar