fredag 3 februari 2012

Chocken

Fredag kväll och sitter och tittar lite på nätet och tv:n...

Detta med brevet här om dagen, chocken har inte lagt sig ännu.. Känns även i magen..
Pratat med Thomas på Itrim idag, ska dit dagen innan OP för att få lite siffror och gå på.
Väga och mäta för att sen kolla skillnaden.. Lite kul...för att se hur dom förändras då det kommer skäras bort nåt kg hud... Återstå att se som sagt... I samban med op så lär det blir lite tyst ifrån mig, men kommer givetvis uppdatera lite, men det beror på dagsform och så...


Sen en annan fundering, detta med träning innan OP... Vill verkligen, men då vill jag inte utsätta mig för "smitto" risker... eftersom då lär ju operationen bli inställd... Så... ska man eller ska man inte..
Samma med jobbet, men det måste jag ju sköta för att få lön... Fått ledig dagen innan OP ialf för att kunna förbereda lite...  Ytterligare en sak är ju dagis, sitter lappar uppe om att vattkoppor går även magsjuka *URK* Vattkoppor har jag ju redan haft, men denna JÄKLA kräkla vill jag INTE ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar