söndag 19 februari 2012

hemfärd idag

Söndag och det är sista dagen på sjukan, dags för mig att få checka ut och komma hem. Ska bli skönt förvisso... Fått en kompis här, som gjort samma typ av op, tyvärr måste hon stanna någon dag till. Hoppas du får åka hem snart!! :-)

Fick veta att jag ska få sprutor med hem och ta med blodförtunnande i.. så nån som kan ge såna, så välkommen hem till mig.

Helt smärtfri och har även varit det hela tiden. Känns att dom gjort nåt, men absolut inte ont. Tar mig sakta men säkert framåt, framåt lutad..hehe


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Va bra, att du får åka hem. Men du får ta de lugnt och ta hand om dig. Sprutor kan jag ge, men jag bor lite förlångt bort.... :( Du får be min bror göra de. kämpa på så ses vi sen. Kramar från oss!!

    SvaraRadera