torsdag 21 april 2011

Bio besök och äventyrsbad

Oj  oj oj, full rulle hela tiden!

Igår onsdag så skulle jag och barnen åkt till äventyrsbadet i Finspång. In med grabbarna i bilen och iväg, väl framme så inser jag att plånboken ligger kvar hemma.. Ungarna så klart besvikna och vi åker hem igen.. Enkel väg ca 20 min att köra.. Jag styr upp det hela och vi åker in till Peking på eftermiddagen istället och tar en runda på stan. Ner till centret och hälsar på, pratar lite med Johan och ungarna får kolla på Elmo dockan som skrattar och rör sig, hel festlig! (En röd gubbe med orange näsa) Hoppas förkylningen släpper på örat snart!! Vill träna!! Får inte träna nu... :( *Förkylning släpp nu* Vidare efter det så gick vi på bio och såg på Rio. Helt okej film, grabbarna var glada ialf =) Så klart med tillbehör ;)

Idag torsdag gjorde vi ett nytt försök med badet, så innan vi gick så kom sonen med plånboken, här mamma så du inte glömmer den.. hehe
Var där ca 2,5 timme och bada och busade. Åkte vatten rutschbana, bubblade och åkte vildaforsen och skada knät..fick ett blåmärke. =) Sen hem och hämta dottern som vart på dagis. Senare så tog vi alla en promenad till affären och handlade lite, tog ett snabbt beslut om att vi skulle grilla. Middagen bestod av grillad kassler, potatis sallad (åt dom andra), kokt blomkål/broccoli åt mig samt dom andra som ville ha. Liten grönsallad och grillade champinjoner också. =) Sen slog vi på stort och avnjöt denna middag ute på altanen! *ler*


Långfredagen kommer bestå av tvätta och packa, dags för mina älskade söner att åka hem igen på lördag. =( Ser dom sen inte förens till sommaren..

Dags att börja ladda inför Vår Ruset, börjar närma sig!! 16 Maj går den av stapeln i Norrköping!
16 Maj i Norrköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar