måndag 11 april 2011

Shoppat =)

Idag är det verkligen vår i luften, men i morse då jag, dottern och hennes gudmor åkte in till Ingelsta shopping och shoppade sken verkligen inte solen. Vi var där från 10:00-14:30.. inte undra på att jag är helt slut! Men vi stressade inte heller så =) kollade i affärerna och lunchade sallad på "bageriet" Lindahls eller va det heter..
Jag tog chansen och nyttjade erbjudandet som Itrim fick på Intersport, gjorde en fot analys och köpte skor och sulor. Så nu går jag som i himmelen, så sköna skor!! =) Hitta 2 par tränings/mjukis byxor.. det par jag hade kan jag slå upp på gården och tälta i ;) sen ett bar bikini byxor IFALL man skulle råka kliva ur vassen i sommar och bada. Sen vart det kläder och skor till dottern. Så nu 1 Shake Chocolate och en kopp kaffe så börjar jag återhämta mig.. Inte alls en shopping människa, men har att göra med att så fort jag kommit in i en affär så har man inte hittat nåt som passat osv pga hur man såg ut innan.. Fast ska nog erkänna lite nu att det börjar bli kul, eftersom man inte riktigt har det problemet längre. Så glad att jag tog tag i mitt liv! =) TACK till Itrim som finns där och stötar och hjälper en på vägen! Även till Sambo och mina barn, som finns där för mig! =)

Idag fyller dotterns gudfar år, som även är bror till sambon..så ska dit på kalas kaffe senare på EM.
Deras andra bror har imorse blivit pappa för första gången! Så GRATTIS till honom och hans sambo! =)
Hoppas det även går bra för sönernas mammas sambo idag som ska påbörja sin behandling idag! Hoppas det går vägen. Så verkar som den släkten tar allt på samma dag!! hehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar