tisdag 12 april 2011

Gravid?!

Nej jag är INTE gravid, men tydligen så trodde expediten på H&M det..
Skulle betala mina saker jag hittat, och hon tittar på mig och säger.
-Så du såg att vi fått tillbaks mamma avdelningen..
-Vänder mig om och tittar, - Ja jag såg det sa jag
Sen sa hon nåt mer (mins ej vad)
Men jag avslutade med, att jag ej va i behov av sådana kläder..
Oj, ursäkta sa hon. Hon tyckte jag hade plockat åt mig mamma trosor.. Ser jag gravid ut tro?!?! hmm,,, tyvärr kommer inte magen och övre magen försvinna med bara träning.. Måste göra en op för att bli av med den, ser då kanske mindre gravid ut.. Kanske får ringa VC och få komma dit och EV få en remiss.. Värt att försöka ialf! 

Hemma själv just nu, behöver det!! Sambo och dotter på promenad till bibblan och ska kopiera lite papper.

Imorgon har det kört ihop sig, så dotterns snälla gudfar kommer och passar henne nån timme. :)

Imorgon är det vägning och gruppträff igen! Så spännande och se vad vågen visar! Återkommer imorgon kväll med infon, om jag hinner.. Annars får det bli på torsdag! =)

2 kommentarer:

  1. Nä, du ser inte gravid ut men du kanske av gammal vana...
    Hur som helst hoppas du får bra möte och vägning på itrim imorgon.
    Du har gjort en jätteresa, när ska du stabilisera?

    SvaraRadera
  2. Sken gravid kanske?! hehe
    Tack, hoppas det jag med! Vet ialf att det är minus på vågen, frågan är hur dom andra resultaten ser ut också!
    Jo jag har gjort en enorm resa, börjar förstå det jag med nu! =)
    Ska stabilisera när jag gått i mål.. =)

    SvaraRadera