söndag 24 april 2011

PS3 Move paket

Sitter och väntar på att installationen och uppdateringen ska bli klar på PS3:an, så jag kan prova move paketet och tränings "spelet" jag köpt =) 

Igår lördag så kördes barnen hem igen =( sen hem och packa in påsk maten i bilen och körde ut till svärfar. Där fixade jag lite mat, stekte på prinskorv, köttbullar och koka ägg. Så enkel mat hade vi, dom åt så klart potatis till som svärfar kokat. Lite inlagdsill hade vi också. Så enkelt och gott! Sen ut och tvätta av bilen och putsa rutorna i bilen, så nu ser vi ut igen =) Och pärlan blänker igen, fast skulle behöva en omgång vax...men är renare ialf. :)
Väl hemma så hände inte mycket alls, la dottern vid 20 och sen när hon somnat så kolla vi på en Stefan och Krister fars, En Mor Till Salu.. Den va rolig!

Idag söndag har jag planterat lite penséer som jag fick och 2 andra blommor som jag inte vet va dom heter..hehe
Plockat och fixat lite ute! Plockat ut min cykel ur förrådet, så nu ska den in på service så ska den användas. Få lite variation på motionen istället för att gå hela tiden. Och så kan dottern åka med i barnsadel, så nu ska en hjälm införskaffas åt henne :)

Läste en artikel idag på aftonbladet, vars en tjej som bantat via Xtravaganza hade fått sina tjocktarm spräckt ..usch och fy!! Stackars henne!! Diet spräckte Jessicas tarm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar