torsdag 7 april 2011

Tränat =) och krympt...

Idag tog jag mig i kragen och åkte in till Peking och tränade, skönt när det är gjort! =)

Annars hemma så känns det hopplöst... Vill ha köket klart!! Helst NU!!
Men vad vore en bal på slottet?! Ja ja, ska inte klaga allt för mycket, har ju vatten ialf! Men känns som jag börjar få panik över att det inte är klart! Vet att minst 2 av 4 barn kommer hem till påsk, redan nästa fredag! Planen var att det skulle vart färdigt då.. men men... Får släppa taget och acceptera att det är som det är just nu. Vi hinner inte och kan inte få allt färdigt på 1 vecka...

Kom på 2 saker:
  • Sak 1: har krympt i byxstorlek ifrån 56/54 (förträngt vilken av dom det var) och har nu 46, shit vilken resa jag håller på med. Och tröjor och sånt sliter jag på samma ännu, men köpte ju förut en softshells jacka storlek 44 *så nöjd hittills* Och t-shirts och sånt så drog jag XL/XXL..beror lite på! Och nu får jag på mig en hyfsat figursydd storlek 44:a!
  • Sak 2: Att jag är 1,7 kg ifrån mitt STORA mål som jag satte då jag påbörjade min resa!! =) Sen är det en liiiiten bit till som jag ska ner. Sen får vi se vad som händer, det svåra börjar ju sen! När man ska behålla vikten och äta riktig mat 4 ggr om dagen..
Sambon och dottern sitter och äter middag som jag lagat åt dom, fläskkotletter och jasmin ris med egen sås. Dottern smaskar i sig för fullt! =)

Nu är det dags för mig att äta min mat, ska mumsa i mig en chokladbar som jag ska skölja ner med kaffe =)

Choklad crisp ska jag äta =)
Nån skillnad?? =)

1 kommentar: