onsdag 17 augusti 2011

- 1cm


Idag var det dags för pulspass och gruppträff igen! Gruppträffarna har hållit uppehåll under sommaren! Så det var jag och 1 till (skäms för jag ej mins hennes namn) =( En trevlig dam =) Men det var trevligt ialf =)

Till min titel så har jag tydligen krympt 1 cm på längden,,,hmm..... men har tydligen lyckats med det...

Lyckades även jogga 1 km på löpbandet efter pulspasset *stolt*

Dags att göra kväller, jobb dag imorgon igen........... Dottern börjar bli förkyld, så är det när dagis drar igång igen.....

Undrar vad man ska hitta på i helgen, sambon ska jobba 12 timmars nätter.... nåt blir det ialf..

Bjuder på några bilder...

Starten sep 2010
Juli 2010...
Maj 2010....
Juni 2011...

Juli 2011 -46 kg =)










4 kommentarer:

  1. Loooooking grejt Susanne! Strongt jobbat :D kram på're från Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad för din skull Susanne:) många kramar Yvonne

    SvaraRadera
  3. Visst är det fantastiskt! Det är SÅ starkt gjort. Med den här viljan du har kan du klara vad som helst. Det sista kilot kommer gå av bara farten......;)

    SvaraRadera
  4. Sandra: Tack så mycket! =) Kram

    Yvonne: Tack så mycket! Du är en del av min resa! Kram

    Thomas: Tack så mycket!! Med vilja och j*vla anamma så ska det bort!! =) Du är är en del av min resa!! =)

    SvaraRadera