torsdag 25 augusti 2011

God form

Redan torsdag, jisses! Och löning är det idag också =) Kanon!
Helgen står snart för dörren och då blir det fest! Ska bli trevligt!! =)

Jobbat på som vanligt, sorterar och sorterar...

När jag idag kom hem efter jobbet och parkerat bilen så träffade jag på en granne. Han frågade lite vart jag jobbade osv... Sen tyckte han jag kommit i god form efter barnet =) Tack sa jag, 48 kg på mig är borta! Jo jag ser det sa han, jätte kul att höra!
Träffa på en annan granne igår som tyckte jag var så förändrad efter alla kg som jag tappat! Kul att höra!
Såna trevliga komplimanger är så värdefulla och trevliga att höra!
Man växer varje gång man får höra det! =)


Man får ha en ängels tålamod och all tid i världen då man ska gå hem ifrån dagis.. Dottern börjar bli stor och ska gå själv... och man passerar ju en lekpark med massa leksaker i... Typiskt nog skulle hon åka dom 50 sista metrarna fram till dörren...hehe

Ska straxt fixa middag till henne, för  mig blir det kaffe och choklad shake =)


Ha en fin kväll alla där ute! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar