onsdag 10 augusti 2011

Taggad

Onsdag och gjort mitt andra pulspass för denna vecka, så skönt att få det gjort!! =) Känns hur skönt som helst i kroppen efter ett pass! =)
Prata med en trevlig dam i omklädningsrummet, hon undra om hur ofta jag tränade och hur mycket jag gått ner i vikt..... försöker få till 3ggr i veckan , beror på hur det ser ut! Och jag har gått ner 46 kg... Oj jösses sa hon! Men tyckte jag vart jätte duktig!! Tycker ju jag med *ler*

Utan Itrims härliga personal hade jag ALDRIG nått så här långt!! Och nu är det ynka 1 kg kvar och jag är i hamn! Så kul det ska bli och så duktig jag känner mig!! Även stolt och lycklig jag kommer vara! =)

Hade inte heller kommit så här långt utan min härliga familj och underbara sambo! =)

Idag har barnen beställt Tacos till middag, som lite avslutningsmiddag för sambons äldsta son som ska åka hem imorgon igen till Åland. Och på söndag kommer jag lämna över mina grabbar till sin pappa...Kommer blir så tomt här hemma då....


Öppet hus – besök Itrim och få extra erbjudanden!
Dela gärna detta till era vänner.
Torsdag 11/8 kl 17-19

Informationsträff 18,00. Föranmäl er gärna i receptionen för att vara säker på en plats eller ring 011-231100
Just nu 1 månad gratis till alla som startar viktminskning.
Gratis Hälsotest till alla.
Gratis prova på pulsträning till alla.
Vi bjuder på provsmakning ur vårt sortiment.
Välkomna till Itrim Norrköping
Itrim firar 4års jubileum – Fira med oss!
Behöver dina vänner komma igång och träna
och gå ner i vikt efter sommaren!
Ta med dina vänner och DU får dubbla måltidskort värde 600kr och dina vänner får 1månad GRATIS vid start av Itrims viktminskningsprogram gäller under augusti 2011. De måste ange dig som fadder vid start och fylla i fadderblankett i receptionen. Så hjälp dem över tröskeln nu!

Kom igen nu!!
Susanne Wahlgren (Boman)

Dags att ta hand om hemmet lite.....och börja förbereda middagen..........

3 kommentarer:

  1. Starkt jobbar Susanne! Och endast 1 kg kvar till målet, så härligt det är. Hoppas jag träffar dig snart nu när sommaren och ledighet börjar ta slut.

    SvaraRadera
  2. Thomas: Tack så mycket! Känns hur bra som helst, även om sista kilona gått SEGT!! Men skam den som ger sig! Hoppas vi ses snart som sagt! Om inte är det gruppträff snart! =)

    SvaraRadera
  3. Jag är så glad för din skull du är en riktig kämpe! Vi ses:)

    SvaraRadera