tisdag 23 augusti 2011

ids int....

Tjo hej, då är det tisdag och jag har jobbat..... Är ute i Åby och jobbar, straxt utanför Norrköping. Inne på min andra vecka där på jobbet nu. Det rullar på, rullande band metoden!

Igår var det måndag som alla vet, och jag jobbade och sen åkte jag vidare till Itrim för att handla mat. Hade ingen lust alls att träna, men tog med väska ner dig ifall att... Kommer ner för trappan och möts av ett rungande GRATTISSSSSS, åhh tack sa jag! Det var Thomas som välkomnade mig så, eftersom jag nu gått i mål med vikten. Som jag skrivit innan (tror jag) så kommer jag fortsätta lika dant tills den 15 sep, då min viktresa tar slut, och stabiliseringssåret börjar! =) Så jag har nåt "buffert" kilo att gå upp, helst inte upp över 75! Så pratade lite och sen bytte jag om ialf och körde 3 varv i cirkeln och sen löpte jag 1 km på löpbandet..svetten lackade rejält då jag var klar. *nöjd* Åkte nöjd hem nyduschad och ny handlad =)

Hemma tog jag tag i hemmet, plockade upp bombnedslaget i vardagsrummet som dottern fixat, fixade kök och hall. Sen fram med snabeldraken och drog fram där jag hade plockat.. Helt slut sen när det var dags att sova....

Idag tisdag är jag konstigt slut i kroppen på nåt sätt, sitter nog nåt skit där som inte vet hur det ska göra..... Dottern far runt här hemma med snorig dagis näsa,...så kanske är nåt på G!
Hade idag tänkt att tränat efter jobbet, men orkade inte...åkte hem istället! Hade behövt tränat, eftersom jag inte får nåt mer träningstillfälle denna vecka, får ta igen det nästa vecka.....

2 kommentarer:

  1. Hoppas det inte blir något från dagis som smittar. Vet flera nu som fått lite baciller i kroppen och blivit hemma. Och du, visst tar du igen det. Ta en extra promenad vid tillfälle och gå i intervaller. Gör susen! Vi ses nästa vecka.

    SvaraRadera
  2. Hoppas inte det jag heller! Återstår att se...trött och seg! Visst tar jag igen det! OM nu inget händer så är jag i cirkeln på måndag igen =)
    Ses då! =)

    SvaraRadera