torsdag 11 augusti 2011

Herr avdelningen..........

Glömt att berätta att jag införskaffade nya jeans uppe i dalarna på semestern! Fick på mig ett par på tjej avd som satt som gjutet (tights) Men jag vill ha lite mer ledigt runt benen, "fix ide" med tanke på "tjockis benen"...men men så hon skickade mig till herr avdelningen och jag hittade ett par där. Får hoppas jag hinner använda dom innan jag krympt ur dom...hehe

Gjorde en annan sak där uppe också, jag och mamma åkte iväg på bilbingo! Var evigheter sen jag spelade, var kul och lite skönt att komma iväg utan barn ;) Men det inbringade 300 kr ialf, så tjänade över 200 kr på att åka dit, om man tar bort inköpet av brickor =)

Nu är sambon på väg till Kapellskär för att lämna hem sin äldsta son, så sambon lär jag inte se förens ikväll igen... Jag och barnen ska ut på en promenad om en stund och handla hem lite mat, och EV en tur till det lokala kaféet för en fika... Det är min dag idag *ler* Har namnsdag idag, blir kaffe för min del där isåfall =)

Ha en fin dag alla!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar