måndag 8 augusti 2011

Kalas pingla

Måndag igen, sista veckan ledig innan det är dags att jobba igen...får se vart jag hamnar då... Återstår att se... På söndag blir det ner till Gbg och lämna av barnen till deras far igen. Även en runda på Liseberg står på menyn då, kanske är roligare att åka saker i år då "akterspegeln" får bättre plats i sätet ;)
Idag har jag vart iväg och pulspassat, och fy 17 så gött det var! Skönt att jag hållit grundkonditionen igång under semestern med mina promenader =) Kom ner för trappen och mötes av härliga Jessica, som välkomnade mig med "Hej Kalas pinglan" Tack sa jag! *ler*
Vågade mig upp på vågen på centret, på vinst och förlust... Men det såg bra ut *ler* Vägde in mig på 1,2 kg ifrån slutstationen =) Så näääääära nu!!

Hade vågen med mig på semestern för att hålla lite koll, så det inte brakade iväg helt och hållet. Har även unnat mig saker under semestern, men var ute och gått 12-13 mornar av 15 dagar där uppe. Innan dom andra vaknat och innan frukost så hade jag avverkat min runda..åt frukost och sen ner i Österdalälven och tvätta/bada av sig.. När jag var själv där uppe dom sista dagarna kunde jag även gå nån extra runda då jag fick lite tråkit..hehe    Vissa dagar var det väldigt friskt i vattnet...

Även denna gång i dalarna fick jag trevliga kommentarer =) *Tack*
Fick även frågan om hur jag gjort osv =)

Dags för lite kaffe och mys med barnen!! =)

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt att vara så nära slutstation! Och vad kul att se skillnaden på de 2 fotona på dig som du la upp. Kul att du är hemma igen och kan blogga lite oftare också :

    SvaraRadera