måndag 28 februari 2011

1 km

Idag lyckades jag springa 1 km på löpbandet, en jätte prestation för mig... Men säkerligen för andra inget alls.
Men jämfört med då jag började och knappt orka springa 100 meter, och va då helt slut.. Idag sprang jag 1 km som sagt och jättenöjd med det. Men ska försöka trimma upp flåset mera.
Efter 1 km på löpandet va det dags för 30 mins pulspass, kändes bra trotts 1 veckas uppehåll. Thomas gick runt och heja på oss, då känns det extra bra! =) Tack Thomas!! Du får gå ut i ringen oftare och heja på =) Johan brukar också va ute i ringen ibland och heja på!! När dom gör det får man extra styrka och pressar sig lite till! Så idag vart det alltså 1 km på löpbandet, 30 mins pulspass och ca 2-3 min med tyngsta rockringen. =)

Hemma vid 15 tiden, dags då att fixa maten åt mig. Så slängde ihop en smarrig räksallad och egen gjord tzatsiki till den =) *mums* Till kvällsmat sen vid 18 får det bli en choklad shake =) 


                                         Ha en fin kväll alla!!

2 kommentarer:

  1. Att orka springa tycker jag också är jättestort! Pratade om det med min sambo i dag och mindes hur det var när jag knappt orkade springa till bussen utan att ha andnöd och svettningar efteråt. Det är skillnad nu!
    Heja oss!
    //Sussie

    SvaraRadera
  2. Absolut, det är stort!! Varje framsteg man gör är stort. Så hejja oss!!!!

    SvaraRadera