måndag 14 februari 2011

Pulspass =)

Tjohoooo, idag vart det ett pulspass. Så skönt det var att få svettas lite, körde lite löpband och rockring också =) Försöka få upp flåset lite så kanske jag ställa upp på Vår Ruset i maj...

Idag är det ju Alla Hjärtans dag, köpte rosor till älsklingen efter träningen som han fick när jag kom hem. Han satte dom i vatten och gav sig iväg för att jobba eftermiddag. Får mysa lite med honom sen när han kommer hem...
Jag och dotter fixade lite mat, och så har jag diskat upp lite saker. 

Eftersom rörmokaren ska komma och laga avloppsröret imorgon. Så vi äntligen kan börja använda diskmasinen och diskhon och det.. så låst man är när det inte funkar.
 

Till kvällsmat så vart det en Meal bar Chocolate Crisp, så gott till kaffet!! Dottern fick en banan så jag fick ha den ifred ;)


Ha en trevlig Alla Hjärtan dag alla! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar