torsdag 17 februari 2011

Det tar sig...

Idag torsdag är dottern på dagis för 3 gången denna vecka * I Like * Och när det funkat så har jag kunnat ladda om batterierna när jag fått "egen tid" Gjort typ inget och bara varit, istället för göra allt och inget. Sambon ligger och sover efter nattens jobb, ska iväg inatt igen och jobba. Så fått extra egen tid ;)

Tar form

Tar form

Fint =)

Köket börjar ju ta form, även om det är en BIT kvar, men fått underskåp, diskbänk och vatten på plats. Så nu kan man diska och laga lätt form av mat, pga fläkt brist. Men hoppas vi kan råda bot på fläkt bristen i helgen sen..
Ska iväg till IKEA imorgon och köpa handtag och lite som fattades då köket kom hem.

Ska iväg och hämta dotter om ett tag på dagis, ska gå och handla lite innan till middagen. Blir helstekt fläskytterfilé med broccoli, blomkål och grön sallad till för mig...sås ska det vara också! =) Dom andra ska även få potatis till.

1 kommentar:

  1. Ser fintfint ut! Ett ståt kanske? hehe ..mucho fina luckor iaf.. valde dem själv till förra renoveringen (när jag bodde i enköping).. tyckte efter mycket om och men att jag kunde ju inte välja samma igen här haha.. :))

    Bygga in diskmaskinen?
    kram från sandra

    SvaraRadera