söndag 13 februari 2011

Kalas

Ja då har denna vecka gått, hunnit med en del hemma med köket. Men det där jäkla vattnet... jag och sambon slitit som djur för att få bänkskiva och skåp och diskbänk på plats. Höll på in till 00:30 på fredagsmorgonen, upp med tuppen kl 7:30 och invänta rörmokaren som skulle komma och koppla på vårat efterlängtade vatten, kl 13 ännu inte dykt upp.. Ringer firman, får då veta att vi skulle ha ring, ända vi skulle ringa va OM vi INTE hann klart. Så straxt efter kl 15 kommer dom och kopplar in diskhon och allt är bra, tills vi ser att det läcker vatten ifrån avloppsröret!! NEEEEEEJ, gammalt rostigt jäkla skitrör sitter där.. Dom kan tyvärr inte fixa det, så Tisdag kommer dom och fixar det..*suck* Som tur är så är det tisdag snart igen... Så då jäklar ska jag ha vatten i köket!! Vill inte diska i handfatet, vill kunna fixa mat!! Min diet fixar inte detta!!! SHIT!!!
Nya friska tag, SKA träna Måndag, Onsdag och fredag!! MÅSTE! Står ganska still på vågen, men tror jag gått upp nu denna vecka med röran/kaoset i köket... Vill gå ner, ska ner!

Nu till nåt trevligare, vi skulle åkt upp till mina föräldrar i fredags redan...men med tanke på snökaoset och rör problem så fick vi åka lördagen istället. Skulle upp och fira våran älskade pappa som fyllt jämt, så jag och min bror bestämt att vi skulle bjuda ut han på restaurang. Jag, sambon, dottern, min bror och hans sambo och så mamma o pappa så klart! Så vi bjöd dom båda =)
Sen åkte vi hem och fira honom med kaffe och tårta och paket! Han vart så glad och nöjd så.

Ny vecka, med nya friska tag! Ska fixa detta, men behöver all hjälp och stöttning jag kan få efter vägen!! Ni får jätte gärna lämna en liten rad efter ert besök!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar