fredag 4 februari 2011

Mat och pulspass

God Morgon alla läsare, tror inte ni är så många än så länge.. ;)

Försökte få min mobil att synka med datorns bluetooth igår kväll, men gick inte.. För jag hade tydligen inte bluetooth i datorn, trodde det.. Ja ja, fick maila över bilderna istället som jag tog med mobilen igår. 

Igår så hände inte mycket, va hemma och myste med dottern. Sambon jobbade em, så vi lekte och busade.


Idag så blir det pulspass, ska bli gött!! Ska rockas rockring och lite löpband också. Lite kvälls mys med sambon innan han ska iväg och jobba natt.

Dags för frulle, lätt yoghurt 0.5% ca 2 dl, 1dl musli blandning sund och gott (torrt) hehe, ca 1 dl blåbär, 1 ägg. Sen sköljs det ner med en kopp nybryggt kaffe. =)


Köks renovering på G

Min middag, så gott så!
Den bestod av bords kyckling, färdig stekt i påse. Wok grönsaker, champinjoner
och en skvätt
Sweet'n Sour sås. Grönsallad och en halv tomat upp klyftad
Kl 18:00 drack jag en sån här goding =) Mums









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar