söndag 27 februari 2011

Softshell

Idag vart det några timmar på stan, vart in och träffa en kompis och hennes dotter. Vi började med en fika på ett kafé, eftersom ingen av oss visste att affärerna öppna kl 12. Så vi fick stå ute och frysa lite tills kaféet öppna. Fika och sen gick vi in i dom andra varuhusen, letade efter typ "college" tröja till dottern. Lite tjockare tröja, utan luva eller dragkedja. Men fanns inga alls, alla barntillverkare av kläder tänker då inte på att det ska vara varmt och praktiska kläder. Utan snyggt och tunt, det kan man inte sätta på en 15 månaders barn! Så får leta vidare....
 
Men när vi ändå va på Intersport så tänkte jag kolla på en tunnare jacka (åt mig). Samma veva fick jag kollat hur figurmåttet var, efter tappat -31 kg. Letade efter den största storleken som vanligt, som va strl 46, får bära eller brista tänkte jag... och döm om min förvåning!! Fick på den och det gick att stänga den utan problem!! Så en svart softshell jacka märke Northbrook strl 44 fick följa med mig hem =) Fy faskien va jag har kämpat och ska fortsätta kämpa!! Så hoppas nästa vecka ser bättre ut för min träning!!
 

4 kommentarer:

  1. va kul sånt är , man märker det mest på kläderna :)

    SvaraRadera
  2. Så himla kul!!! :)
    Nu börjar de bli kul o titta på käder eller??
    Tycker att du är super duktig!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Zara: Jag tror jag får göra det, kändes kul!! Jämfört med hur det vart förut *ler*
    Tack tack!! Kram

    SvaraRadera
  4. Micke: Ja man gör ju det, annars märker man ju inte nån jätte skillnad (tycker jag) Men andra ser ju. =) Så fortsätt kämpa du med!! Lycka till!!

    SvaraRadera