fredag 25 februari 2011

Wien

Vart fullt upp och min träning har blivit lidande! =( Nya tag nästa vecka! Här ska kilona rasa, är snart vid mitt stora del mål..typ 5 kg ifrån.. ;) Sen ska yttligare fler kilon bort, så är det bara!! *kampen fortsätter*

Jag och sambon har bokat en mys weekend till Wien i slutet på Maj, ska bli skönt och mysigt att få komma iväg bara han och jag! Ladda om och bara njuta och må gott! :D

Idag fredag va jag på arbetsintervju hos PEMA, dom skulle höra av sig nästa vecka..får se hur det går!

Helgen blir det inte mycket som sker, får se vad jag och Emma hittar på! Nån som kanske vill passa Emma så jag  kan träna?! Eller kanske hon kan lämnas i receptionen på Itrim, så kan dom underhålla henne så jag kan träna.. hehe sambon ska jobba hela helgen... så honom kommer vi knappt se..

               Ha en riktigt fin och trevlig helg alla!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar