måndag 21 februari 2011

Vår Ruset 2011

Idag efter pulspass, samt löpband och rockring så tog jag mig i kragen och anmälde mig till Vår Ruset via Itrim centret där jag går. Ska bli trevligt,och roligt och jobbigt!! ;) Så blir hårdträning nu på löpbandet.....fast man kan ju gå också :D Så hoppas många anmäler sig nu på centret så vi blir ett gäng som tar oss runt! Kom igen nu!! =)
Hemma fortsätter köket ta liiiite form, nu fått upp en "bärlina" så vi kan sätta upp överskåpen. Ska pyssla med det imorgon då snuttan är på dagis. Så vi kan få nåt gjort där ute ;) Hon är ju så snäll och (S)hjälpa till..hehe

Fick ett samtal på em, ska på arbetsintervju på fredag fm, så håll tummarna nu!! Om ingen annan har ett jobb att erbjuda mig?!

                                     Ha en fin kväll!! 
 
Ser att många är inne och kollar min blogg, det är kul!! Fortsätt så, ni får jätte gärna kommentera =)

2 kommentarer: