söndag 12 juni 2011

12 Juni

Igår tog jag dotter och åkte in till Peking och shoppade lite så medans sambon jobbade på lite i köket. På nåt sätt går det bättre och fortare då hon inte är med och ska hjälpa till ;) .. Fixade present till älsklingen och så vart det lite kläd shopping. Gick på H&M och tittade lite, hittade svarta knälånga shorts... fanns bara upp till strl 44..chansade och provade dom. Och dom gick ! =) *ler av lycka* Så jäkla kul!!  
Kan knappt fatta det, gått ifrån strl 56-44 på knappt 9 månader! =)
Blir ny garderob sen när jag är i mål och fått maten och allt att funka! Åkte sen upp till barnavdelningen och hittade lite kläder till dottern också. Sen in en sväng på lindex och tittade, hittade 3 bodysar där till dottern...passade på att kolla lite åt mig med, men hittade inget där som jag ville ha. Vidare sen till Ö&B och handlade lite saker till kalaset.. Även Pontiac var där och handlade.. ni vet han som sjöng låten 80-talet..hehe
Efter det vart det hemfärd och upp med dottern i sängen som somnade på vägen hem, så sambon kunde jobba på lite till. Fick väcka henne vid 16 tiden då grill maten var färdig. Grillade kycklingfiléer och sambon fick dom riktigt bra, så saftiga och fina! =) Sen vart det blomkål/broccoli till och egen gjord tzatziki och lite grönfoder. Sambo och dotter åt även potatissallad till... På kvällen gjorde jag fruktsallad, hackade då ner banan, äpple, kiwi, apelsin och nektarin. Hade kesella lätt 1% som jag hade vaniljsocker i och så strödde jag hackade hasselnötter uppe på. Så gott och kaffe till det =)


Idag söndag får vi se vad dagen har att erbjuda, sambon jobbar till 18 ikväll, men ska hinna med en promenad ialf OM inte himlen öppnar sig. Fixa gratulationskort åt sambon och 2 avslutningskort till mina grabbar som sa skickas till Skåne, dom slutar skolan den 15 Juni.. Tanken var att jag skulle ha vart med, men kan inte eftersom jag jobbar och nyss börjat jobba... Tänka sig att den stora slutar 3:an, jösses!! och den lilla slutar 0:an (6 års verksamheten). Tiden bara springer iväg!! Och det gör den även när jag sitter här, frulle time!! Samma lika dan som igår ;)

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar