måndag 6 juni 2011

Nr 100

Söndag fast det är måndag.. Vart många dagars ledigt! =)

Detta är blogg inlägg nr 100! *tjoho* =)

Vi har fått ett arbetsryck här hemma *äntligen* Så jag har tapetserat köket, nästan klart.. Lite vid elementet kvar..men det kan jag ta en annan dag ;) Vi har fått ihop högskåpet som kyl/frys bor i och det är igång. Det andra har fått flytta ut på altanen till efter den 18 Juni, då blir det tippen för det! *ler* Så snart snart är det klart köket, visserligen liiite el kvar, och sen kakel och lister! Så skönt nu när man börjar kunna se ett slut på det hela! Ska lägga upp lite bilder när jag hittar digitalkameran... Hade tänkt att träna när centret var öppet i helgen, men slitit på hemma istället...så fått motion ändå ;)

Onsdag är det dags för gruppträff och vägning igen, sista inför sommaren!! OM jag hinner ska jag försöka hinna träna också.. Hoppas jag klarar mitt lilla delmål innan midsommar, sen är det 5 kg kvar till september som ska bort! SKA FIXA DETTA!! Finns inget annat! Nu är det ju kul att se bilder på sig själv =)


Tänkte plita in lite mer steg info ifrån Wien resan vi gjorde..

Dag 1: 23140 steg, 841 kcal, 13.42 km och 48,3 gr fett....
Dag 2: 24707 steg, 881 kcal, 14.33 km och 51,7 gr fett....
Dag 3: 25041 steg, 885 kcal, 14.52 km och 53.5 gr fett....

Så där Thomas ser bra ut va!?
Så nu kan jag sitta still resten av året! ;) *Asg*

Dags att börja fixa och förbereda inför jobb dagen imorgon!
Ha en fortsatt bra kväll!!


2 kommentarer:

  1. Hej, inspireras av din blogg. Vad är det för stegräknare du har som räknar ut hur mycket fett som förbrukats?

    SvaraRadera
  2. Trevligt attt kunna Inspirera!
    Walking Style II, använde jag. En kanon stegräknare! Lycka till!

    SvaraRadera