lördag 11 juni 2011

Välkommen 70 talet =)

Då är det lördag igen... Igår fredag var det grill mys på jobbet, var gott och trevligt! Kul man kan ha som nykter och se på dom andra och skratta åt och med dom..hehe Det bjöds på grillat, potatissallad, och grönsallad. Sen olika drycker till det...vissa starkare och vissa svagare.. ;) Jag drack en loka citron, kött (flintastek, svålen bort skuren), och pytte lite potatissallad (knappt en msk) och massa god grönsallad till =)

Idag lördag så vet jag inte om det blir köksbestyr eller annat bestyr...har ju en del att fixa och en viss helg närmar sig..
Men allt löser sig i slut ändan.. =)

Gällande min rubrik, så är jag nu nere på 70 talet på vågen! Känns hur jäkla bra som helst!! Har inte en aning om NÄR jag vägde så lite senast... kan tippa bara...högstadiet tror jag det var.. Så nu drygt ynka 5 kg kvar till slutstationen.. Får hoppas jag är nöjd där, annars kämpa på lite till!! =) Har ju nu klarat mitt midsommar delmål ialf. Och det känns bra!! Så 3 månader att fixa 5 kg, det ska gå! =)

Under dagen kommer det att grillas kycklingfilé, ska bli gott!! Och tillbehör till =) *mums*

Dags att fixa min frulle, idag blir det (som alla andra dagar) 2 dl naturell lätt yoghurt 0.5 %, 1 dl osötad müsli, 1 dl osötade blåbär (frysta) och 1 ägg, sköljs ner med en kopp kaffe =)

Ha en underbar dag alla fina människor där ute!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar