torsdag 30 juni 2011

The Pinks

Vad säger ni om rubriken? Minns ni The Pinks?? Fast då ska man vara lika gammal som mig +- några år!
Pojkbandet, man kan inget annat än le då man kommer ner och ska pulspassa och man hör dom! =) Lite nostalgi så där på eftermiddagen! hehe Kan det bero på att Johanna jobbade idag =) Kan ju erkänna att jag sett dom live på Enavallen i Enköping..(mins dock inte året)... Jag har pulspassat idag efter jobbat, skulle gjort det igår...men det var stängt. Och jag var inte riktigt på läst om sommar öppettiderna.. ;) Skönt nu när man jobbar i Norrköping, gör det mycket lättare att få till träningen =)

Fixade nya foton igår på mig, så hoppas snart mitt nya körkort kommer... Blivit så gammal att det var dags att byta ut det, mitt första byte =) Får fixa nytt pass sen när en resa blir aktuell... Har även bytt efternamn, så heter nu som jag gjorde förut som ogift (samma som mina föräldrar).


I midsommars så träffa jag massa fina människor, som berömde mig och gav mig komplimanger! =) Så kul att höra sånt! Sånt gör även att man orkar fortsätta och man växer i sig själv! =) En del av dessa vänner har följt mig på Facebook så en del visste om min viktresa.... En del andra kände inte igen mig... Som en sa, om jag inte vetat att det var du, så hade du fått presenterat dig! hehe Så kul och peppande och höra!!

Även fått höra av Thomas på centret att det är många som följer mig och blir inspirerade att orka kämpa dom med! När dom läst och vet om min resa! Så kul när jag kan inspirera andra, som andra inspirerar mig! Brukar läsa andra "Itrimare´s" bloggar och få inspiration och pepp! Man behöver det för att orka fortsätta kämpa på! Heja alla oss!! =)


Bjuder på 2 färska bilder, tagna med webcam.... =)


 Håret Utsläppt =)

Håret uppsatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar