lördag 4 juni 2011

Fix

Igår var det fredag och veckan bara susar förbi i hög fart..
Var in och lämnade min tidrapport och körjournal till bemanningsföretaget, så nu i Juni får jag min första lön på länge =) Passade även på att pulspassa då jag var inne, gött! Där anmälde jag mig även till ett Zumba pass, ska bli kul att shejka rumpa lite!! Man får passa sig för att komma i självsväng bara.. hehe Kan bli svårt att få stopp på kroppen då..*asg* jaja, ska bli kul ialf! =) Sen fort hem och iväg och lämna iväg 95:an som ska få nya bromsskivor och klossar bak och allt vad det innebär, skönt när man kan lämna bort sådana jobb. Hem till svärfar på en snabb kaffe eftersom sambon skulle iväg och jobba EM.. Så iväg med han till jobbet och jag tog tag i hemmet som jag/vi dragit oss för.. Vill man ha nåt gjort får man göra det själv! ;)
Jag fixade gräsmattan, trimmade gräs och sen räfsa ihop det. Sen när dottern somnat på kvällen så ställde jag mig själv frågan, slöa eller jobba?! Finns massor att göra här hemma... Så jag drog igång tapetseringen i köket, fick upp våder bakom högskåpet där kyl och frys ska i! Så idag på em/kväll så har jag ny frys och kyl!! *ÄNTLIGEN* Så jag tapetserade upp en rulle och då var klockan plötsligt 22 och dags att sluta.. Så idag ska jag fortsätta tapetsera.. Sen är det typ kakling och lite el kvar.. Och lite lister och så!! Men börjar se ett slut på köksrenoverings projektet..*pust* Tack och lov så blir det mindre och mindre saker i vardagsrummet, så snart kan man börja storstäda där inne! Ska bli skönt!

Lördag: Idag blir det hämta 95:an igen, och en massa fix här hemma!! Grilla ska vi göra också, känner redan hur det kurrar och suger i grill tarmen.. *ler*
Kan även bero på frukost tarmen skriker.. hehe =)  Kommer bli en kanon dag ialf!!


Ha en toppen dag alla!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar