onsdag 1 juni 2011

Lill lördag ;)

Idag är det dagen mitt i arbetsveckan, lill lördag =) Känns konstigt nog som det är lördag imorgon, eftersom man är ledig.. Men det är ju bara torsdag, och fredag är jag ledig "klämdag".. Så blir många dagar ledigt =) *gillas*

Dottern har just somnat och sambon jobbar.. Så jag avnjuter en kopp kaffe i lugnet och passar på att blogga lite.


Idag fick vi inhyrda på jobbet veta att vi inte kommer behövas så mycket mera.. Så skulle vart min sista dag idag fick jag veta på eftermiddagen... Men till slut fick jag en vecka extra, så den 10 Juni är sista dagen på detta jobb.. Spännande och se sen vart man hamnar sedan...

Tänkte bjuda på några bilder ifrån den kulinariska hotell frukosten..*hmm* Tur jag hade Itrim med mig, även om jag "åt" liiiiiiiiiiite av frukosten..



Frukost buffén på hotellet...

Samma som ovan, men lite närmre...

Till vänster, kaffe, te, juice och mjölk....

Fredag blir det in och lämna tidrapport och kör journal och så ska jag träna! Ska bli gött!! Var in igår och svettades också =) Så gött!! Ska banne mig fixa detta!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar