torsdag 9 juni 2011

Grill mys

Igår var det jobb, pulspass och gruppträff med vägning!! Vågen visade att jag har 0.5 kg kvar till delmålet som jag satt till midsommar!! Så jäklar om jag inte klarar det!! ;) Men det ska inte vara nåt problem! Så åkte hemifrån 06:20 och kom hem ca 19:20 lång dag igår! Min stora tabbe var att jag glömde packa ner handduk, så kunde inte duscha efter pulspasset :-/ Sorry grupp kamrater!! Så det ska jag inte glömma nästa gång jag ska träna!
Den 15 Juni är det dags för 9 månaders uppföljning!! Så då kommer mer info hur det gått, hur det gått =)
Funderar på om det ska tas nya bilder också... får fundera på det...

Fick idag veta att jag får en vecka till på jobbet, kul! Denna vecka har jag jobbat själv på linan, och jösses vad el-centraler/skåp/kiosker jag har monterat *ler*

Imorgon fredag är det grill mys på jobbet, ska bli trevligt och gott!! Får lägga om måltiderna så jag kan äta =)

Nu dags att göra kväller, upp tidigt imorgon igen...sen är det helg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar