måndag 27 juni 2011

Dagarna som varit

Heeej, har ni saknat mig?! Ja jag lever, men vart mycket annat! Men nu är det dags igen!! Åter till verkligheten!

Midsommar är över för denna gång, den var lång och trevlig även onyttig! Men jag skäms inte, har ätit halvdant och druckit halvdant ;) Men det är bara midsommar 1 gång om året, som tur är ;)
Har vart iväg till dalarna och firat en riktig midsommar =) Så trevligt och skönt att komma iväg lite.

Torsdagen bestod av MASSOR av regn...hehe

Fredagen bestod av god mat och mammas jansson =) Och goda drycker! Blev även en "fylle" runda med traktor och vagn för dom vuxna en tur som tar drygt 20 min. När barnen åker heter det Mulle runda =) Kvällen/natten bestod av en brasa och sen på morgonkvisten (02:30) kom nån på den smarta iden med bada ved eldad bastu... Det gick det med, men vill inte veta hur kallt det var i dalälven.. ;) Så straxt efter 04 så dejta jag john blund..

Lördagen bestod av ett visst lugn konstigt nog...hehe =) En lugn dag, lekte i parken med dottern och så.. På kvällen grillade vi och satt i förtältet och pratade. Var mycket trevlig avslutning på helgen det...:

Söndag var en hem vändar dag, så den bestod av 5 timmars bilfärd och en liten kinkig dotter... Väl hemma var det dags att plocka ihop inför jobbet och fixa matlåda...sen var det nästan natti natti med detsamma...

Måndag och ny vecka, var idag på ett nytt upp drag i Norrköping,...men jobbade för bra så jag behövs inte där imorgon och ännu vet jag inte om nåt nytt heller... Åkte och hämta ut nya arbetsbyxor och collagetröja, det andra jag hade var inte sig likt efter 3 dagars målning...hehe Vidare sen till Itrim och kämpade runt 3 varv! Så gött det var att vara igång igen!! Så nu är det ny vecka och nya tag!! =) *heja heja*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar