måndag 17 oktober 2011

Bakslag

Nu har ett rejält bakslag visat sig, men jag gjorde inte mycket för att stoppa det heller.. Dagarna innan helg och helgen så vet jag inte vad som hände, allt möjligt åkte in i munnen...och det resulterade i en del plus på vågen! Men shit happens, så det är bara att kämpa på. Kanske behövde detta, både ja och nej... Var ju så nära innan, och nu en bit ifrån igen.. Hoppet är ju det sista som överger en sägs det, så det är bara "hoppa" vidare ;) hehe
 
Var ner och tränade idag, körde på rejält... Började med löpning 1 km, sen 2 varv i cirkeln, 10 min på motionscykeln 5 km och 150 kcal fattigare, och sen 1 varv till i cirkeln! Så jösses så trötta och stumma ben jag hade då jag gick därifrån...

2 kommentarer:

  1. Ja, allt går inte på räls ;) Ibland kan bakslag vara en inspirationskälla till ökat motivation!

    SvaraRadera
  2. Hej, hej,
    Hittade din blogg via Itrims hemsida.
    Går in på min 8:e Itrim vecka imorgon, och det är kúl att läsa andra bloggar både för att få tips och pepp.
    Det är ju inte alltid lätt att ändra om sitt liv

    Välkommen till min blogg också

    Keep up the good work

    SvaraRadera