tisdag 25 oktober 2011

Välkomen 60 talet =)

Så jäkla GLAD, är nu inne på 60 talet på vågen!! =)
Så idag gjorde jag mitt magiska samtal till sjukhuset!
Så nu är det bara att vänta och vänta! Men finns nu med på listan ialf!! =)

Idag har jag jobbat och varit och tränat. Träningen gick bra, kändes gött i kroppen då jag åkte där ifrån. Studsa på rejält i cirkeln, så svetten lackade! ;) När jag kom hem så var jag själv en stund, då sambo och dotter var ute och åkte. Men bytte om och slängde på lite kaffe, passade även på att plocka i och ur en diskmaskin.. Fixade 2 st lunchlådor också när jag ändå stod där.

Dottern somnade nyss, så ska gå och lägga mig i sängen om en stund och kolla på ett avsnitt av True Blood innan jag somnar ;)


TACK snälla Thomas med personal
För presenten jag fick! =)

3 kommentarer:

  1. Den är du värd! Starkt jobbat SB!

    SvaraRadera
  2. Så underbart, massor av grattis! Fast jag fattar inte vad samtalet till sjukhuset handlar om.... är det en plastikoperation du ska göra för att bli av med överflödshud?

    SvaraRadera
  3. Så himla härligt!!! De går ju jätte bra, när du vet vad du vill!!! :) Jag kan kanske vara barnvakt när de är dags... Grattis kramar!!

    SvaraRadera