måndag 3 oktober 2011

Taggad träning

Idag har jag jobbat på som vanligt och popnitat ihop "kiosker" som dom kallar dom... Åkte sen in till Norrköping för att träna, ska erkänna att det tog emot lite att åka dit... Men när man väl kom ner för trappen och sen såg alla som slet i cirkeln så vart jag taggad! Såg några som jag var in och berättade om min vikt resa för, kul!! Så då vart jag extra taggad själv! Kul att det var så många som var där och tränade idag. Då får man extra motivation och styrka att köra! Så nu så är jag på banan igen, nu ska kilona bort! ;) Så jag kan gå i mål för 3-4 gången eller vad det nu är.... tappat räkningen ;)
 
Förhoppningsvis kan jag träna imorgon igen, då jag ev är utan jobb för en dag! Så då ska det nötas i cirkeln och löpbandet!

Nu blir det soffan med älskade familjen! =)

På återseende! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar