torsdag 20 oktober 2011

Välkommnen Jacka

Igår Onsdag så jobbade jag, sen hade jag motivations samtal med ThomasItrim! Känns skönt och bra nu! Jag får lägga ner ribban en bit och ta det vackert med små små små steg nedåt!! Så fixar vi (jag) detta! ;)nära målsnöret, men kommer inte förbi... eller hur man ska förklara känslan.. Gått i mål så många ggr nu under denna 1 års period, och nu ska jag i "mål" igen...sjukhusets mål regler...

Det är bara köra på, äta rätt, sova rätt göra rätt! 
Inga konstigheter...hehe

Idag torsdag har jag vart utan uppdrag (inget jobb), så åkte in och kolla runt lite på stan efter vinterjacka! Hittade äntligen en jacka, som jag har letat.... Så en svart med lite rosa inslag...märke Everest strl 40 fick följa med hem!! Frågade en i personalen hur den satt, varken för stor eller för liten sa hon!
Jag tyckte så klart den kändes liten, men det har ju med tanke sättet och göra och hur jag "såg" ut innan... Men den satt bra! =) Så nu är det tydligen strl 40 som gäller! Jösses, ingenting kvar av mig snart!
Vet dock inte när jag hade den storleken sist eller vägde så här lite sist.... 

nya jackan =)

jackan i profil =)
Ringde även frisören idag, ska unna mig en klippning på måndag kväll.... så ska man toppa eller fixa ny frisyr tro?! Det är frågan, ingen användning av det långa håret, har det alltid uppsatt... Tål att tänkas på!

1 kommentar:

  1. Snygg jacka och myrsteg på vågen är rätt melodi.. man ska inte stressa upp sig.. då går allt bara ännu långsammare!

    Tycker du ska matcha nya figuren och nya jackan med en helt ny frisyr.. lite nystartsaktigt sådär :D No gut no glory..

    kram från sandra

    SvaraRadera