söndag 2 oktober 2011

Dag 4 på Rivstart........

Som överskriften säger så är det dag 4 på mitt rivstarts projekt...och tänker idag avsluta det! Trodde det skulle ge lite mer än va det gjort! Så jag avslutade det idag, och ska börja med varierat igen. Varför gå runt och vara hungrig jämt och inte gå ner, när jag istället blir mätt och går ner... Så måste ju också betyda att det inte finns så mycket mer på min kropp att ta av, nu när 51 kg är borta... Så imorgon är det varierat som gäller och PULSPASS, ska bli så skönt och gött så! Så ska ni träna imorgon runt 16:45 så ses vi!! =)

Vann på V75 igår, håll i hatten......... 36 kr *asg* Men kul att vinna ialf, roligare om det gått jämt upp ;)

Idag gick jag och lillan och handlade i fina vädret, gjorde även samma tur igår... Fast idag så var det lite annorlunda... Hon gick jätte fint och snällt brevid sulkyn och snacka massor...rätt va det är så tvärnitar hon och plockar upp 2 löv.. Lägger dom sen i korgen under vagnen, hinner gå 5-6 steg så ska vi stanna igen och hon tar ut löven och kastar på gräsmattan och vinkar "Hej då" åt dom.. *söt ungen* Hinner gå en bit till så kastar hon sig i vagnen så det tar tvärstopp, så frågar om hon vill åka -nää säger hon och börjar gå igen. Inne i affären va hon duktig, körde en sån liten vagn och lite annat hamna i den än det vi skulle ha... så man fick passa upp henne och lägga tillbaks =)

Sitter nu här mätt och belåten efter en smarrig fruktsallad med kesella lätt 1% till =)

Dags för kvälls mys i soffan med lillan! Sambon åkt för att jobba 12 timmars natt, sen är han ledig 1 vecka..
 

Ha en fin kväll alla! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar