måndag 10 oktober 2011

Flytt hjälp

Helgen gick med rasande fart som vanligt, fredag efter jobbet så åkte vi upp till mina föräldrar för att spendera helgen där och dom skulle passa dottern. För lördagen skulle vi spendera hela dagen i Stockholm, sambons bror med familj skulle flytta till en större lgh. Den dom hade låg i markplan, eller en halvtrappa upp och den nya låg 3 trappor upp utan hiss! Så det kändes gött i kroppen då den fick jobba lite..fast på ett annorlunda sätt.

Helgen gick dock inte i Itrims koncept...hehe, men ibland får man ta sig "unnar" dag.. Vilket också syntes på vågen, jag är inte bitter alls! Jag gjorde mitt/mina val och får nu fixa det! =)

Hälsade även på min älskade bror och hans sambo, dom har flyttat till en liten röd stuga med vita knutar =) Mysig liten stuga, så hoppas dom kommer trivas där!

Trodde jag skulle ha jobbat idag, men inget uppdrag....... Så får åka in till Itrim sen och nöta lite... ;)

Ha en toppen dag!

1 kommentar:

  1. Bra att göra aktiva val och stå för konsekvensen istället för att muttra över viktuppgången ;)

    SvaraRadera