söndag 30 oktober 2011

Pema dagens innehåll

Idag är det söndag och jag är inte alls kaxig efter gårdagen, och så skulle man ju ändra klockan inatt..så vart ju 1 timme extra på dansgolvet ;) Så idag är jag trött, slut, seg...

Började med att vi skulle vara på stjärnkrogen 08-09 äta en god frukost och sen straxt efter 9 drog hela dagen igång..
 
Vi fick lyssna till:
VD:n Pär Eriksson som berättade om deras framtids visioner mm...
Jörgen Rundgren och Jesper Low, proffs på kundrelationer, lär oss mer om oss själva och kunderna.
Charlotte Signahl: Om konsten att vara människa, roligt och tankeväckande!
Hade även ett friskis och svettis pass, sen vid 17:30 börjades det att avrundas...skulle hållit på till midnatt där med mat och live band osv, men eftersom det var så dålig uppslutning av människor så ställdes det in. Men då sa chefen att vi fick 200 kr var att ut och äta och dricka för. Så vi var ett glatt gäng på 18 personer som började gå ner mot centrum för att hitta nånstans att äta...efter lite nekandes så kom vi in på Harry´s tillslut. Så där drack vi gott och åt gott ända in på små timmarna, jag valde att lämna stället efter 02. Vart då upphämtad av sambons bror *TACK snälla Dennis* Jag är absolut ingen dansare, eller har tydligen vart ialf....men nu jäklar fick dom andra upp och dansa! ;) Var inne på discot och dansade och sen på andra dansgolvet där dom hade en kändis dj! En som kommer ifrån samma stad som mig!

Vet ej om ni mins skilda världar, tvilling paret...systern och killen som först inte visste att dom var syskon...  Bengt Dalqvist som han heter på riktigt, så jag upp och hälsade på honom och skaka hand! =)

Kul när man träffar på personer som är ifrån samma stad som man själv kommer ifrån. Så idag har det sina förklaringar till hur man mår och hur kropp och ben känns ;) Men det var sjukt kul! =)

Idag blir det att VILA, hade tänkt ta mig in och träna....men är inte kapabel till det, får bli efter jobbet imorgon istället =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar