tisdag 4 oktober 2011

Kanelbullens dag

Vart in och tränat på dan idag, ändrade om i hur jag brukar göra..får se om det ger resultat på vågen framöver... Var duktig ialf och löpte 1 km på 7,30 =) *stort framsteg* på 8:ans fart på löpbandet.. =) När jag började på Itrim, så kan jag erkänna att jag inte ens orkade springa 200 meter på löpbandet då.. Detta gjorde jag innan cirkeln, och gud så stum och trött i benen jag var sen...hehe Efter cirkeln så rocka jag den tyngsta rockringen i 5 minuter och sen upp på löpbandet en liten sväng igen =) Känner hur taggad jag är igen och vilken motivation man får av dom andra i cirkeln =) *heja alla oss* Efter träningen som kom det ett dilemma, skulle jag äta lunch ute på stan nån sallad med kyckling av nån form.... eller åka hem och fixa kaffe och äta en smarrig choklad bar..... Gjorde ett klokt val i att åka hem och drack kaffe och åt choklad bar! 1-0 till mig... haha

Väntar nu på att klockan ska bli 18 så jag får dricka en god choklad smootie, dom anda har ätit stuvade makaroner och ost korv.. Jag fixat min lunchlåda, blir jobb imorgon! Så den består av 1 st ostkorv och blomkål/broccoli =)

Idag är det även kanelbullens dag! *Hurra* Jag har firat den med att INTE äta en enda!! *STOLT* Hade annars lätt kunnat äta några....flera stycken ;) *mitt gamla jag*







1 kommentar:

  1. Bravo, vad duktig du är!
    Jag köpte inga bullar igår så idag kom gubben min hem med 3 stycken.... Han har tagit en, sonen en och vem som ska ta den 3:e har jag ingen aning om. Det är i alla fall inte jag!

    SvaraRadera